close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לבחור קייטרינג לאירועים?

מערכת שורשכד סיוון, תשעח07/06/2018

במצב שכזה בחירה נכונה של קייטרינג לאירוע היא משימה קריטית להצלחת אירוע

תגיות:
אנחנו אוהבים לאכול ומצפים להנאה קולינרית בכל ארוחה וארוחה. רמת הציפיות מתגברת כשאנחנו מוזמנים לאירוע, שהרי אירועים מתאפיינים מטבעם בחגיגה שכוללת גם פן קולינרי מושקע. בשנים האחרונות התרגלנו ליצור בעצמנו מטעמים משובחים על בסיס חומרי גלם איכותיים מכל רחבי העולם ועם מתכונים שהולכים והופכים משוכללים יותר ויותר ובמגוון רחב של שיטות הכנה - ולכן קשה יותר לספק את בלוטות הטעם שלנו (וגם את חושי הריח והראייה שגם להם תפקיד של ממש בכל ארוחה). בהתאם בפני מי שעורך אירוע ניצב אתגר לא קל, ובפרט כך הדבר כשרוצים ליצור רושם עז במיוחד על האורחים. במצב שכזה בחירה נכונה של קייטרינג לאירוע היא משימה קריטית להצלחת אותו אירוע.

ניסיון
ניסיון הוא משאב יקר ערך שלמעשה אין לו תחליף. שירותי קייטרינג לאירועים שכבר סיפקו ארוחות משובחות לחתונות, בריתות, בר/בת מצוות, אירועים עסקיים ושאר חגיגות מכל הסוגים נהנים מיתרון של ממש על כל חברה בתחום שלא צברה ניסיון מגוון. רק ניסיון בשטח מאפשר לבעלי הקייטרינג לדעת אילו מנות נהנות מביקוש רב ואילו נותרות מיותמות, איזו מנה מתאימה לאיזה אירוע ואיזו מנה פחות, איך לבנות ארוחה נכונה מהמתאבן הראשון ועד למנה האחרונה האחרונה, כך שתיווצר סינרגיה מוצלחת בין כל המרכיבים ושלם שגדול מסכום חלקיו, מה מתאים לאירוע צהריים ומה לערב, ועוד ועוד החלטות שכשהן נשענות על ניסיון הסיכוי שהן ישרתו אותנו היטב גבוה יותר.

תפריט מגוון
מרכיב נוסף בבחירה מושכלת של קייטרינג לאירועים הוא מידת הגיוון של התפריט. כדאי לזכור שבכל אירוע הקייטרינג אמור לספק את בלוטות הטעם של שלל בני אדם עם טעמים אחרים והעדפות שונות, שישנם אורחים רגישים לגלוטן, אורחים שמעדיפים מזון בריא גם באירוע, צמחונים, טבעונים ועוד, ועל כן חובה לספק תפריט עם אפשרויות רבות לכל אחד וכל אחת.

רמת השירות של קייטרינג לאירועים
פרמטר חשוב נוסף כשמחפשים קייטרינג לאירוע הוא רמת השירות. חברת קייטרינג לאירועים שמקפידה על שירות משובח במיוחד לא "רק" תבנה תפריט מצוין לאירוע שלכם אלא גם תמצא פתרונות לכל צורך שצץ במהלך האירוע, תגיש את האוכל בצורה אסתטית, תתנהל על פי כל הדרישות של משרד הבריאות ותבטיח שכל האורחים יצאו מהאירוע עם חיוך על הפנים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה